Osječki FERIT organizira natjecanje u programiranju koje se temelji na igri kamen, škare i papir, a njihova verzija uključuje još guštera i Spock.
Kako se navodi na pozivu, natjecanje je otvoreno za sve, a program se mora napisati u C-u, C++-u ili Pythonu.
Natjecatelj i robot natječu se u poznatoj dječjoj igri u kojoj oba igrača biraju jedan od navedenih pet opcija i potom se sukobljavaju. , Škare uvijek pobjeđuju papir, papir uvijek pobjeđuje kamen, a kamen pobjeđuje škare. Škare, kamen i papir jači su od guštera, a Spock je jači od škara, kamena i papira, ali je slabiji od guštera. U situacijama kad npr. oba igrača izaberu istu opciju, rezultat je izjednačen.
Ukupni pobjednik natjecanja bit će natjecatelj koji je nakon 2000 igara ostvario najveći broj pobjeda protiv robota. Kod kreiranja poteza, igrač može koristiti podatke o prethodnim potezima protivnika, randomizirajuće funkcije i bilo kakve matematičke funkcije.
Predložak koda za zadatak se može pronaći na gornjem llinku. Podatke i isprogramirano rje