Dodijeljena nagrada Masterweb u kategoriji Web-turizam 2013

Dodijeljena nagrada Masterweb u kategoriji Web-turizam 2013

Danas, 3. travnja, u sklopu sajma ''Web::INDUSTRIJA 2013'' u 10:10h održana je dodjela Masterwebnagrada u kategoriji ''Web-turizam 2013''. 

Na nju su se mogli prijaviti svi izvođači turističkih web-projekata, tvrtke za internetski marketing, web-poduzetnici koji su željeli pokazati svoje turističke web-projekte, tvrtke za izradu web stranica, novi neafirmirani projekti, stari projekti koji već odlično funkcioniraju te postojeći web projekti kojima treba promocija.

LogIT radi dobro svoj posao

Na natječaj je prijavljeno čak 57 različitih projekata i bilo je za očekivati puno posla za Ocjenjivački odbor koji se sastojao od dvije dame i dva gospodina: Gordana Mlađenović (Ilirija d.d.), Ida Pandur (iSTUDIO), Mihovil Barančić (predsjednik Crane-a) te Robert Slavečki (AXIOS, Hrvatska). 

Pobjednikom natječaja proglašen je projekat naziva Estee.hr, tvrtke izvođača LogIT iz Zagreba, a gospodin Marko Radelić preuzeo je nagradu u ime svoje tvrtke. LogIT je tvrtka koja se bavi izradom modernih i tehnički naprednih web stranica, web programiranjem i internet marketingom, a postoji još od 2002. godine. Gospodin Barančić je izjavio zašto je baš ova tvrtka izvođač ponijela nagradu:

„Pobjednička web stranica www.estee.hr imala je najmoderniji i vizualno najljepši dizajn od svih prikazanih, solidan nivo kvalitetnog sadržaja o destinacijama, integriranost s društvenim mrežama, direktnu chat komunikaciju s posjetiteljima te dosta dobar booking sustav.“

Masterweb nagrada trebala se dodijeliti trima najboljim izvođačima web projekata u kategoriji Web-turizam 2013. Ocjenjivački odbor nije bio zadovoljan ostalim radovima pa su jednoglasnom odlukom donijeli zaključak da će biti dodijeljena samo jedna Masterweb nagrada i to za najboljeg izvođača s najvišom ocjenom, pobjedio je LogIT.

Gospodin Slavečki je dao savjete kako biti najbolji te koje je stvari potrebno mijenjati:

''Sudeći prema prijavama na ovaj natječaj, hrvatske turističke web stranice, u pravilu, kronično boluju od nedostatka inovativnosti, lošeg kopiranja svjetskih web uspješnica, anemične vizualne prezentacije, lošeg copywritinga, statičnih i nezanimljivih fotografija, manjka kvalitetnih, akcijskih, video sadržaja i prečesto loše integracije sa socijalnim mrežama. Jednostavnije rečeno, hrvatskim web stranicama, govoreći današnjim suvremenim "web riječnikom" redom nedostaje vrhunski UX - vrhunski "User Experince".