Crop Shepard prvi na Open Data Hackathonu

Crop Shepard prvi na Open Data Hackathonu

Dvodnevni Open Data Hackathon u organizaciji Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) završio je proglađenjem pobjednika tog natjecanja.

HAMAG-BICRO je osmislio ovo natjecanje kako bi promovirao korištenje otvorenih podataka iz javnog sektora, što je ujedno glavna okosnica projekta Open Data for European Open INnovation (ODEON) u sklopu kojeg je i održan.

Prilikom proglašenja najboljih projektnih prijedloga, Ante Janko Bobetko, član Uprave HAMAG-BICRO-a izjavio je: „Odaziv na Open Data Hackathon projekta ODEON i kvaliteta prijavljenih projekata ukazuju na činjenicu da je u Hrvatskoj prepoznat potencijal otvorenih podataka i bezbrojne mogućnosti njihova korištenja. Drago nam je da smo projekte poduzetnika izvukli iz ladica i omogućili im njihovu doradu, nadamo se da će u kasnijoj fazi pronaći investitora i pretočiti ih u poslovnu aktivnost. HAMAG-BICRO je već 25 godina na usluzi poduzetnicima od početne ideje do faze nadogradnje i ozbiljnijeg poslovanja. Na ovaj način želimo pomoći onima koji žele postati poduzetnici jer smo uočili visok stupanj motiviranosti za uključivanje u svijet poduzetništva.“

Prvo mjesto na natjecanju osvojila je ekipa tim Crop Shepherd, koja je za svog autonomnog robota za lasersko uništavanje korova na ekološkim poljoprivrednim površinama dobila 15.000 kuna nagrade.

Drugo mjesto osvojila je ekipa blank, koja je za svoj AI chatbot Touristco dobila i 5.000 kuna nagrade.

Treće mjesto osvojila je ekipa Dissyo za projektno rješenje koje omogućuje sterilizaciju prostora i praćenje sigurnih prodajnih mjesta u gradu, te je za to osvojila i 2.500 kuna.

Četvrto mjesto pripalo je projektu Go Green or Go Home, peto projektu Wingo i šesto projektu Eye Hearing. Prvih šest mjesta ostvaruju pravo na javno predstavljanje svojih projekata pred potencijalnim investitorima na konferenciji LEAP Summitu koji se održava 1. i 2. listopada u Zagrebu. Sve ekipe koje su sudjelovale dobile su 1000 kuna za potrošeno vrijeme u razvoju svojih rješenja.

Nakon individualnog savjetovanja s mentorima i 24-satnog razvijanja projektnih prijedloga, natjecatelji su demonstrirali svoje projekte pred žirijem koji je odabrao najbolje timove. U Open Data Hackathonu sudjelovalo je ukupno 38 natjecatelja raspoređenih u 15 timova koji su radili na razvijanju inovativnih rješenja uz korištenje otvorenih podataka iz javnog sektora, posebno onih koji se objavljuju na nacionalnim / regionalnim portalima otvorenih podataka iz sljedeća četiri tematska područja: promet i mobilnost, zdravlje i kvaliteta života, okoliš i energija te pametni turizam.

Sponzori koji su prepoznali potencijal ovog hackathona i odlučili podržati natjecatelje su tvrtke InfoDom, GDi i Poslovna inteligencija.

Softverska tvrtka GDi  timu Eye Hearing za koji su procijenili kako posjeduje najveći društveni utjecaj, dodijelili su iznos od 3.000 kn koje će oni donirati humanitarnoj, neprofitnoj organizaciji po njihovom izboru. GDi je također educirao sudionike hackathona o načinu korištenja GIS tehnologije za uporabu otvorenih podataka i omogućio im besplatan pristup ArcGIS platformi za rad za vrijeme hackathona. 

Timovima Crop Shepherd, Dissyo i Riddles  koji su najbolje prezentirali korištenje Esri tehnologije, GDi omogućuje 12 mjeseci ArcGIS for Personal Use licence za pristup ArcGIS platformi, edukacijsku i stručnu podršku te upoznavanje s tehnologijom, kao i ArcGIS licencu u trajanju od 21 dan.

Poslovna inteligencija timu „blank“ omogućuje daljnji razvoj projekta Touristco u njihovom poslovnom inkubatoru „BIRD inkubator za analitiku i umjetnu inteligenciju“, uz stručno mentorstvo tvrtke.

Open Data Hackathon podržali su kroz mentorski angažman svojih stručnjaka Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva, Ured Svjetske banke u Republici Hrvatskoj, Fakultet organizacije i informatike, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Regionalna energetska agencija Sjeverozapadne Hrvatske, Hrvatski institut za povijest, Lean Startup Hrvatska, Deutsche Telekom, Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Parser compliance, Invento Capital Partners, Poslovna inteligencija, MIPS d.o.o. i Megatrend poslovna rješenja.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: