Po peti puta u Hrvatskoj održat će se događaj pod nazivom Ecommerce Day 2019. u zagrebačkom Kraš Auditoriumu, 17. travnja 2019. Ponovno će se okupiti vrhunski stručnjaci koji će svojim predavanjima upoznati posjetitelje s najnovijim trendovima, izazovima i rješenjima kada je u pitanju online kupovina i web shop.
OSIGURAJTE NA VRIJEME SVOJU EARLY BIRD KARTU
U tijeku su prijave na Ecommerce Day gdje imate prilike kupiti karte po Early Bird cijeni od 1.190,00 kuna. Ušteda sa Early Bird kartom iznosi 600 kuna i ova ponuda vrijedi sve do kraja ožujka. Za više posjetitelja iz iste tvrtke vrijedi 3+1 gratis.
Prijavite se na Ecommerce Day na sljedećem linku: https://ecommerceday.smind.hr/#prijava, a više o samom događaju pročitajte na: https://ecommerceday.smind.hr/.
OČEKIVAJTE NEOČEKIVANO NA ECOMMERCE DAY 2019.
Na najvećoj regionalnoj konferenciji o online kupovini možete očekivati više od 15 vrhunskih predavača koji će otkriti recepte za profitabilnu web prodaju, a stižu iz svjetskih renomiranih tvrtki kao što su: The Boston Consulting Group, DS Smith, Leanpay, Mastercard, Camper, RTB House, te domaće i ostale inozemne stručnjake koji će otkriti i pričati o:
• najnovijim trendovima, praksama, izazovima i rješenjima
• povećanju prometa web shopova za 300%
• kako prodati proizvode u više od 120 država po svijetu
• proširenju priče i ideja na druga tržišta
• o razvoju web trgovina za više od 3 milijuna aktivnih kupaca
Na Ecommerce Day ćete imati prilike upoznati stručnjake iz ecommerce industrije i pitati sve što vas zanima. Ovo je samo djelić onoga što možete očekivati. Osim toga, stiže i više od 250 vrhunskih ecommerce stručnjaka, ali i drugih posjetitelja.
Ovo su samo neki razlozi zbog kojih ne želite propustiti Super early bird priliku jer će to biti najbolje potrošenih 890 kuna u posao, znanje ali i sebe. Steći ćete znanja o najnovijim trendovima i praksama koje koriste najbolji online trgovci i profesionalci. Nakon konferencije vratit ćete se na posao s novim idejama i pristupima koji će vas učiniti još produktivnijim.