Željko Riha: Mnogi kandidati su prozirni, koriste Internet samo radi kampanje

Željko Riha: Mnogi kandidati su prozirni, koriste Internet samo radi kampanje

Kako izgleda vođenje Internet kampanje predsjedničke kandidatkinje Vesne Škare Ožbolt, upitali smo njezinog koordinatora internetske kampanje Željka Rihu, jedinog predstavnika predsjedničkog kandidata koji se odazvao pozivu na TweetUp. 

Od čega se sve sastoji kampanja Vesne Škare Ožbolt na Internetu?

Škare Ožbolt je i prije početka kampanje bila blogerica na bloger.hr-u i na pollitici.com, ima svoju stranicu za kampanju vesna.com.hr, a i na Facebooku je također bila prisutna i prije kampanje. Mojim uključivanjem podebljali smo kanale, uveli smo Twitter, čiji smisao je da istaknemo gdje se nalazi, što misli o tekućim problemima, gdje ide i slično, a mislim da je zanimljivo spomenuti da je na Facebooku neorganizirano nastalo nekoliko njezinih fan stranica. Koristimo još Youtube kanal, Flickr i MySpace stranicu. 

Što mislite o kampanji drugih predsjedničkih kandidata na Internetu?

Mnogi su dosta prozirni, tek sad su počeli koristiti Internet radi kampanje.

Čija kampanja Vam je najbolja?

Josipović ima umjerenu i kvalitetnu kampanju. Vidoševićeva je preagresivna i previše koristi svoje pozicije poput one predsjednika HGK.

Dobro, ali više Vas pitam za dojam o kampanji na Internetu.

Najviše me razočarala stranica Vesne Pusić,osim prenapuhane domene „predsjednica.com“ tu je i vrlo los dizajn.

Koliki mislite da je utjecaj Interneta na izborne rezultate?

Vrlo mali, jako mali broj mladih ljudi glasuje, što bi se definitivno trebalo promijeniti a Internet ce puno pomoci u tome. Ljudi nedovoljno analiziraju programe.

Jesu li ovi izbori na Internetu posebni po nečemu?

Ovo su prvi predsjednički izbori koji otvaraju uz ostale medije novo bojno polje a to je Internet.

I samo još  jedno pitanje za kraj – obavljate li ovaj posao obavljate kao simpatizer ili profesionalac? Biste li radili i za druge kandidate?

Radim profesionalno, a radio bih jedino za kandidata u kojega vjerujem i koji ima slicne ili iste poglede kao i ja, te izvrstan izborni program. 

Bijele udovice pokušale zeznuti Vesnu Škare Ožbolt 

Željko Riha ispričao nam je i kako je Vesna Škare Ožbolt nedavno dobila telefonski poziv od Bijelih udovica koje su su na svoj uobičajen način htjele našaliti za potrebe emisije, no prepoznala ih je na vrijeme.

Pokrenuta web stranica Nadana Vidoševića

Brzo nakon najave kandidature Nadana Vidoševića na predsjedničkim izborima 2010. godine, na webu je pokrenuta i njegova web stranica.

Web stranice predsjedničkih kandidata

Nadmetanje budućih predsjedničkih kandidata sve je primjetnije, što nas je motiviralo da pogledamo koji od kandidata su već zastupljeni i na internetu.

Pokrenuta Josipovićeva web stranica

Web stranica SDP-ovog predsjedničkog kandidata Ive Josipovića predstavljena je jučer na pressici Josipovićevog izbornog stožera u Importanne galeriji.

Marko Rakar: Web kampanja Josipovićevog stožera nije niti počela

Marka Rakara, u Internet krugovima poznatijega pod nadimkom Mrak, upitali smo nekoliko pitanja vezanih uz njegovo vođenje Internet kampanje SDP-ovog predsjedničkog kandidata Ive Josipovića.

Predstavljena web stranica Vesne Pusić

Web stranica predsjedničke kandidatkinje Vesne Pusić predstavljena je danas u novinarskom domu na pressici koja je označila i njezin službeni početak kampanje.

Zahuktava se predsjednička kampanja na Twitteru

Predsjednički kandidati sve su prisutniji na Twitteru, no čini se da niti jedan nije tamo osobno već ih predstavljaju ljudi iz njihovih stožera zaduženi za Internet komunikaciju s glasačima.