Kategorija: Marketing

Kako se promovirala jedna od popularnijih svjetskih video igara | Marketing | rep.hr
Marketing

Kako se promovirala jedna od popularnijih svjetskih video igara

Preko lažnog profila ljepotice na Linkedinu nudili WePark vouchere

Preko lažnog profila ljepotice na Linkedinu nudili WePark vouchere | Marketing | rep.hr Fotogalerija Preko lažnog profila ljepotice na Linkedinu nudili WePark vouchere

Više zaposlenika tvrtki smještenih u zagrebačkom City Plaza centru dobilo je proteklih dana zahtjeve za povezivanje na Linkedinu od osobe koja se predstavlja kao Manuela Bačić.

Svi projekti Hrvoja Bujasa

Svi projekti Hrvoja Bujasa | Marketing | rep.hr

Poduzetnik Hrvoje Bujas bio je glavna tema jučerašnjeg Marketing meetupa održanog u zadimljenom History Village baru u Zagrebu.

INTERVJU - IGOR ŠKUNCA: Manji site ima više čitatelja od većine mjesečnika

INTERVJU - IGOR ŠKUNCA: Manji site ima više čitatelja od većine mjesečnika | Marketing | rep.hr

Direktor Httpoola Igor Škunca rekao nam je kako su za neravnomjernu podjelu budžeta na Internetu krive dumping cijene velikih portala i Gemius, zaključio kako manji portali teško mogu opstati bez dodatnog izvora prihoda, a jednom od besmislenijih stvari smatra oglašavanje portala preko billboarda i forsiranje lajkova.

VIDEO: Najbolja reklama za autobus svih vremena

VIDEO: Najbolja reklama za autobus svih vremena | Marketing | rep.hr

Danska reklama za autobus nevjerojatno je duhovita i zabavna, što potvrđuje i činjenica da na YouTubeu trenutno ima gotovo 99 posto pozitivnih ocjena.

Blogerica raskrinkala laž u reklami za Argeta paštetu

Blogerica raskrinkala laž u reklami za Argeta paštetu | Marketing | rep.hr

Nova kampanja Droga Kolinske za Argeta paštetu temelji se na svjedočanstvu zadovoljnih majki, no jedna blogerica otkrila je da majke iz reklame u stvarnosti ne postoje.

VIDEO: Mercatorov mjuzikl na Youtubeu

VIDEO: Mercatorov mjuzikl na Youtubeu | Marketing | rep.hr

Prateći svjetske trendove Mercator je u jednom od svojih zagrebačkih supermarketa snimio mjuzikl "Dajmo voću šansu" i tako iznenadio svoje kupce.

Mobilno oglašavanja do 2016. raste na 37 milijardi dolara

Mobilno oglašavanja do 2016. raste na 37 milijardi dolara | Marketing | rep.hr

Na mobilno oglašavanje u 2012. godini potrošeno je 8,41 milijardi dolara što je dvostruko više nego godinu ranije, a analitičari kompanije eMarket smatraju da će se u 2016. godini na mobilno oglašavanje potrošiti gotovo 37 milijardi dolara.

Portal Balcannes.com donosi pregled najboljih marketinških radova

Portal Balcannes.com donosi pregled najboljih marketinških radova | Marketing | rep.hr

Najbolji radovi marketinških agencija predstavljenih na regionalnoj reviji BalCannes održanoj u sklopu Weekend Media Festivala sada su dostupni i na novoj web stranici.  

Trećina recenzija na Internetu je lažna

Trećina recenzija na Internetu je lažna | Marketing | rep.hr

Pisanje recenzija na Internetu pretvorilo se u pravi legalni biznis, a prema jednom istraživanju čak trećina ih je lažna.  

HURA: Budžeti za Internet udvostručeni

HURA: Budžeti za Internet udvostručeni | Marketing | rep.hr

Udruženje društava za tržišno komuniciranje HURA objavilo je kako hrvatsko ržište oglašavanja pada od 2009. godine, no Internet segment bilježi znatan rast.  

Objavi oglas

Procedura je jednostavna – dovoljno je poslati logo tvrtke i sadržaj oglasa na posao@rep.hr i isti ćemo objaviti tijekom toga ili sljedećeg dana.