Financijska agencija prati postojeće trendove, pa na njezinim web stranicama na pitanja poslovnih korisnika e-Računa odgovara chatbot.
On se pojavljuje u donjem desnom kutu ekrana računala i predstavlja kao Finin virtualni asistent, a s obzirom da su rijetki chatbotovi u stanju odgovoriti na zahtjevna pitanja rep.hr je odlučio testirati koliko se snalazi postavljajući mu zahtjevna pitanja.
Prvi čas se činilo da u ideju pričanja s Fininim robotom nema previše potencijala, s obzirom da je pokušavao upravljati smjerom razgovora nudeći izbor između nekoliko tema, dok je na složenija pitanja uglavnom odgovarao kako na postavljeni upit nije u mogućnosti odgovoriti i nudio kontaktiranje ljudske podrške.
No, prava zabava se dogodila kad smo ga pitali "Tko misli da Finu treba zapaliti?", s obzirom da to u šali na Facebooku često kaže jedan od najžešćih kritičara Fine (podaci poznati redakciji), na što je robot konačno dao jednako duhovit odgovor - javni naručitelji.
Pozivamo sve čitatelje da popričaju s Fininim robotom i pokušaju dobiti duhovite odgovore. Uspijete li, screenshotove možete ostaviti u kometarima.