The Red Solstice - još jedna hrvatska igra gotova do kraja godine

The Red Solstice - još jedna hrvatska igra gotova do kraja godine

Isometric survivor tactical cooperative shooter – odgovor je na pitanje kakvog žanra će biti The Red Solstice – još jedna igra iza koje stoje hrvatski programeri.

(S lijeva na desno: Ivan Švarc, Daniel Mandić, Hrvoje Horvatek i Vjekoslav Koščević. U timu je još i Danijel Ribić) 

Radi se o igri koja se priprema već tri godine – što je znatno duže nego su njezini tvorci očekivali. Sve je započeo Hrvoje Horvatek koji je s kolegom odlučio raditi igru za diplomski rad, a kasnije je ostvarena i kraća suradnja s Cateia Games. Nakon prekida te suradnje došlo je do gotovo novog početka. Zanimljivo je i da je za potrebe igre rađen odgovarajući engine.

Horvatek je za potrebe izrade igre pronašao investitora iz Južnoafričke republike, a tim koji radi na igri s vremenom se povećao na petoro. Upitali smo ga nekoliko pitanja o samoj igri i njezinoj izradi.


(Screenshot iz igre)

Kako biste opisali scenarij odnosno žanr ove igre i s čime bi se ona mogla usporediti?
Igra je bazirana na ideji stalnog preživljavanja. Na tržištu nema slične igre, no donekle se može usporediti s igrama Alien Swarm i Left 4 Dead. Prva verzija igre namijenjena je za jednog igrača, a u multiplayer verziji moći će ih igrati osam, međusobno surađujući.

Što biste savjetovali drugima koji bi htjeli krenuti u sličan projekt nakon do sada stečenog iskustva?
(prije Horvateka odgovara Ivan Švarc koji kaže „da ne pokušavaju ovo kod kuće“ op.a.)
Za početak je pravilo što manji projekt, to bolje – jer se tako vidi kako stvari funkcioniraju. To je i naša greška – precijenili smo vrijeme na početku, a predug razvoj može dovesti do toga da igra bude zastarjela kad izađe.
Sama oprema nije toliko skupa, zapravo su najvažniji znanje i volja. Mi smo išli malo po malo. U jednom trenutku je u tim ušao grafičar, u drugom stručnjak za teksture, još uvijek nam treba C++ programer…
U ovom trenutku imamo problem s voice actingom, on ne bi smio biti loš, za sada se u igri koristi tekst, ne znam hoćemo li to uspjeti promijeniti.

Kakvu distribuciju planirate i kolika će biti cijena igre?
Ako dođemo na Steam prodaja je osigurana. Ako ne onda ćemo ići preko vlastitog sitea. To nije lako, ali ima pozitivnih primjera poput Minecrafta koji ima 12 milijuna registriranih i tri milijuna prodanih primjeraka. Ako igra bude išla u par verzija mogla bi koštati tri do šest dolara, ako bude objedinjena, vjerojatno 20 dolara.

Kako ste zadovoljni okruženjem u Hrvatskoj?
Malo se razumije gaming scena, u nekim drugim državama je bilo slučajeva da država spašava softversku tvrtku koja proizvodi igre od bankrota. Malo fakulteta u našoj državi daje adekvatno znanje pomoću kojeg bi se moglo ući u game development, ljudi koji se time bave uglavnom sami uče potrebna znanja.

Još niste osnovali tvrtku?
Ne, još nismo, to planiramo nakon što igra bude gotova ako sve bude išlo po planu.


(S lijeva na desno:Vjekoslav Koščević, Daniel Mandić, Hrvoje Horvatek i Ivan Švarc)

Pongrac & Levenski: Industrija računalnih igara u svijetu je ozbiljan biznis

Andrej Levenski i Tomislav Pongrac dvojica su od četvoro suosnivača hrvatske tvrtke Pandora studio koja bi ove godine na svjetskom tržištu trebala izdati svoju prvu računalnu igru – Gas Guzzlers.

Objavljen trailer hrvatske trkaće igre Gas Guzzlers

Gamepires Studio objavio je trailer za svoj prvi naslov - prvu arkadnu igru utrkivanja napravljenu u Hrvatskoj - Gas Guzzlers.