Tele2: Kampanja s Gregorom pokazala je našu kvalitetu

Tele2: Kampanja s Gregorom pokazala je našu kvalitetu

Rast prihoda i dobiti obilježili su treći kvartal mobilnog operatera Tele2, koji je novinarima prezentirao poslovne rezultate i izmjene u Upravi.

(foto: CEO Tele2 Hrvatska Julian Ogrin i ovca Gregor / montaža rep.hr)

Prihod 312 milijuna kuna, dobit 35 milijuna


Kad je u pitanju Hrvatska, taj mobilni operater u trećem kvartalu zabilježio je 45.000 novih i ukupno 827.000 korisnika, što na godišnjoj razini predstavlja rast od 12 posto. Ukupni prihod u navedenom razdoblju iznosio je 312 milijuna kuna (što predstavlja rast od 6,2 posto) i EBITDA od 35 milijuna kuna (što je rast od 257,1 posto), a ono čime je Uprava posebno zadovoljna je break-even novčanog tijeka.

Porasla percepcija kvalitete kod Tele2

Predsjednik Uprave Australac Julian Ogrin pohvalio se kako su ispunjene sve najave dane investitorima prije dvije godine, pa je daljnji razvoj moguć bez dodatnih ulaganja iz središnjice, a na investiranje u LTE tehnologiju pozitivno će utjecati ukidanje šest-postotnog nameta na teleoperatere. Ogrin je naveo i pozitivne promjene u percepciji korisnika što objašnjava kvalitetnom kampanjom s ovcom Gregorom. Na upit kakve veze ovca Gregor ima s kvalitetom odgovorio je CCO Vivek Sharma koji je pojasnio kako je u navedenoj kampanji istaknut slogan i ovce i novce koji naglasak daje na kvaliteti nakon što je kampanja s mafijašima naglasila povoljnost.

Broj ispitanika koji Tele2 percipira kao kvalitetnog mobilnog operatera porastao je s 19 na 37 posto, dok je ad awareness podignut s 15 na 49 posto.

Viktor Pavlinić novi direktor financija, Željka Košanski ljudskih resursa

Na press konferenciji su predstavljeni i novi članovi vodstva tvrtke i to direktorica ljudskih resursa Željka Košanski i novi financijski direktor Viktor Pavlinić.

Cijela Tele2 Grupa danas broji 33,5 milijuna korisnika u 11 država, od čega 22,4 milijuna u Rusiji, a jako tržište predstavlja i Kazahstan koji ima preko milijun korisnika.