Sagena na The Marketing Experienceu predstavlja InformAYW

Sagena na The Marketing Experienceu predstavlja InformAYW

Zagrebačka tvrtka Sagena predstavit će na beogradskoj konferenciji The Marketing Experience svoj Inform As You Wish sustav.

The Marketing Experience najveći je skup kojem su ciljana publika marketinški stručnjaci u regiji, a govornici i predavači biti će marketinški stručnjaci iz globalnih velikih kompanija poput Yahooa, Googlea, Kodaka, Hewlet Packarda, Virgin medie, Nokie i drugih.

Prezentacije i predavanja su podijeljena u nekoliko tematskih cjelina, poput social media marketinga, marketinga i reklamama na pametnim telefonima te, naravno, o inovacijama u marketingu, kao i o marketingu fokusiranom na kupca.

Sagena će konferenciju podržati i obogatiti svojim tehnološkim rješenjem Inform As You Wish, koje omogućuje digitalno oglašavanje. Na InformAYW LCD ekranu koji će se nalaziti u glavnoj dvorani konferencije, prikazivat će se tzv. wall of tweets, čime će se omogućiti praćenje svih tweet-ova vezanih uz konferenciju, dok će LCD ekran postavljen u predvorju prikazivati wall of tweets te dodatne informacije o konferenciji, poput primjerice rasporeda i sl.

Osim što će pružiti tehničku podršku konferenciji, Sagenin direktor razvoja Andrija Frinčić, održat će prezentaciju na samoj konferenciji na kojoj će sudionike upoznati s mogućnostima InformAYW sustava, važnosti takvog sustava za prezentaciju i izgradnju brenda, poticanje komunikacije između korisnika i brenda kroz integraciju sustava s društvenim mrežama ali i mogućnostima poput geolokacijskih igara i motiviranju klijenata za sudjelovanje u istima.

Više o samoj konferenciji može se saznati ovdje, a o InformAYW sustavu ovdje.