HTZ u Internet kampanju uložio 33,5 milijuna kuna

HTZ u Internet kampanju uložio 33,5 milijuna kuna

Hrvatska turistička zajednica u promidžbu putem Interneta uložila je ove godine 33,5 milijuna kuna, odnosno dvostruko više nego prošle godine.

Kako piše na stranicama HTZ-a, navedeni iznos namijenjen je povećanju posjećenosti web portala Croatia.hr, boljoj pozicioniranosti na Googleu, pojačanioj aktivnosti na društvenim mrežama i pojačanom Internet oglašavanju na vodećim hrvatskim emitivnim tržištima.

Kad su u pitanju rezultati, HTZ navodi kako je pojam Hrvatska kliknut 14 milijuna puta, dok je grupa o Hrvatskoj na Facebooku narasla na 121 tisuću članova.

Za web stranice HTZ-a navodi se kako su zabilježile porast posjećenosti od 28 posto u odnosu na prošlu godinu. Prema aktualnim podacima Google Adplannera posjećenost ovih stranica je 270 tisuća posjetitelja mjesečno, od čega 25.000 iz Hrvatske.

Google od HTZa dobio posao vrijedan 5,1 milijun kuna bez natječaja

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) dodjelila je izravnom pogodbom Googleu i švicarskoj marketinškoj agenciji AdLink posao internetskog oglašavanja hrvatskog turizma bez natječaja, javlja poslovni.hr.