Alterian u Hrvatskoj nudi praćenje branda na webu

Platforma za monitoring društvenih mreža i online medija Alterian SM2 od sada je dostupna i u Hrvatskoj.


(Primjer 1: Graf društvenih mreža na kojima se vodi razgovor o Karlovačkom pivu. Za uvećani prikaz screenshotova Alteriana kliknite ovdje: screenshot1, screenshot2, screenshot3)

Kako piše u priopćenju tvrtke Mediacor koja je postala dobavljač Alteriana u Hrvatskoj, Alterian SM2 varijanta je napredne web-clipping usluge koja prikuplja podatke sa svih dostupnih online i social izvora te ih pomoću integriranih alata poslovne inteligencije automatski obrađuje i analizira u smislenu cjelinu. Na taj način klijenti dobivaju stvarne, relevantne informacije od strane potrošača o svom brandu, tvrtki ili usluzi, a na temelju kojih mogu donositi odluke o poslovanju. Alterian SM2 platforma raspolaže naprednim setom korisničkih alata, izvještaja i metrika koji klijentu omogućavaju brojne opcije kao što su monitoring razgovora, praćenje konkurencije i analiza sentimenta. Alterian SM2 platforma koristi nekoliko setova tehnologije poput parsiranja riječi, izračuna, proximityja i procesiranja prirodnog jezika kako bi se osigurala najtočnija sentiment analiza (brand referenciranje, određivanje tona razgovora i emocija). SM2 omogućuje jednostavno praćenje i analizu razgovora koji se vode na najpopularnijim društvenim mrežama (Facebooku i Twitteru), forumima, mainstream portalima, blogovima i internetskim stranicama. Svi prikupljeni podaci pohranjuju se u skladištu koje sadrži više od 9 milijardi informacija – blogova, tweetova, postova, statusa, fotografija ili razgovora. Povijesni podaci iz Alterianovog skladišta mogu se povući (Full Historical Search) čak iz 2007. godine.

Alterian bi trebao pomoći tvrtkama i brandovima u aktivnom korištenju društvenih kanala u marketinške svrhe, te u ostvarivanju raznih poslovnih ciljeva kao što su ROI analiza, analiza tržišta, dugoročno vezanje potrošača uz brand, povećanje lojalnosti proizvodu ili izravno adresiranje problema usmjerenih službi za korisnike.

Kako Alterian prikuplja podatke?

Alterian SM2 podatke prikuplja pomoću raznih agregatora podataka (web crawler i RSS feed) i automatski prikuplja podatke iz svih mogućih online dostupnih izvora. U svom skladištu podataka, SM2 čuva više od 9 milijardi povijesnih informacija – s društvenih mreža, tweetova, postova s foruma, objavljenih fotografija i videa. Služeći se ovim virtualnim skladištem, svaka se informacija može rangirati pomoću 34 ključna identifikatora – od datuma objave informacije pa sve do fizičke lokacije autora. Alterian SM2 neprestano skenira i indeksira online-razgovore te ih automatski dodaje svojem skladištu – dnevno se prikupi više od 40 milijuna novih rezultata iz skoro svakoga dostupnog online-izvora.

Što sve SM2 platforma pokriva?

Alterian SM2 platforma pokriva:
- blogove (LiveJournal, TypePad, Blog.hr, Bloger.hr, itd.)
- message boardove / forume
- microblogove (Twitter, Plurk, Identi.ca, itd.)
- wiki servise
- video/foto-sharing servise (YouTube, Flickr, itd.)
- društvene mreže (Ning, Facebook, LinkedIn, itd.)
- mainstream portale (Jutarnji.hr, Vecernji.hr, Tportal, itd.)
- internetske stranice.