Najveći britanski trgovački centar Tesco u Južnoj Koreji otvorio je revolucionarni lanac offline trgovina u kojem kupci preko QR kodova kupuju proizvode s virtualnih polica nakon čega im se oni dostave isti dan na kućnu adresu.
Ideja trgovine je da sadrži tipične police s proizvodima kraj kojih kupci mogu šetati i razgledavati, međutim umjesto fizičkih kutijica, boca, limenki i pakiranja, na velikim osvijetljenim panoima postavljene su samo digitalne fotografije proizvoda koje sadrže sve informacije, cijenu i QR kod. Kupac pomoću aplikacije za smartphone uređaje skenira QR kod željenog proizvoda, čime se on doda u njegova virtualna kolica, a kada je završio s kupovinom odabere opciju plaćanja, a zaposlenici virtualne trgovine u skladištu zapakiraju proizvode i dostave ih na njegovu adresu isti dan.
Iz Tesca su objavili kako je novi sustav iznimno uspješan, te da su ostvarili porast prodaje od 130 posto i u kratkom vremenu postali vodeći online dućan u Južnoj Koreji. Inovativnost ovakvog rješenja nije u online dijelu jer postoje tisuće Internet trgovina, već u odličnom spoju oglasa s jednostavnom kupnjom jer su virtualne police ujedno i razni oglasi za proizvode, a može ih se postavljati i na lokacijama poput podzemne željeznice i slično. Kako sve funkcionira može se vidjeti u sljedećem videu