Virtualni sajam efair4u dobio i hrvatsku franšizu

Virtualni sajam efair4u dobio i hrvatsku franšizu

Virtualni sajam efair4u koji na jednom mjestu predstavlja tvrtke iz regije odnedavno ima i svoju hrvatsku inačicu.

Riječ je o B2B web stranici koja se ambiciozno naziva on-line poslovnom društvenom mrežom, iako je prvenstveno riječ o naprednom i grafički dobro uređenom obliku imenika tvrtki koji želi konkurirati izlaganju tvrtki na sajmovima.

Osnovno postavljanje "štanda" na efair4u virtualnom sajmu je besplatno, a koliko će od njega tvrtke imati koristi vjerojatno će ovisiti o tome koliko će tvrtki i posjetitelja privući sam organizator. Nositelj franšize za Hrvatsku Davor Slukan rekao nam je kako je na području regije trenutno aktivno oko 5000 tvrtki, a nakon BiH, Makedonije, Srbije i Crne Gore, u planu je širenje sajma na Poljsku, Sloveniju, Rumunjsku i druge susjedne države. Hrvatski dio projekt na samom je početku, a na promociji i privlačenju sudionika na sajmu radit će 14 honorarno zaposlenih voditelja.

Pregled virtualnog sajma susjedne Srbije pokazuje kako su se na njega uključile i utjecajne korporacije poput Hypo Alpe Adria banke koja ima dobro dizajnirani štand, no u oko upadaju i neka nespretna rješenja poput bijelih slova na gotovo bijeloj pozadini što smanjuje čitljivost menija s ponudom. Konkretni štand sastoji se od video prezentacije banke, .pdf dokumenta koji posjetitelje preusmjerava na stranice banke, i drugih sličnih sadržaja.