Riječki dizajner Faruk Hadžić i programer Marko Blažeković pokrenuli su nedavno novu web stranicu namijenjenu flash igrama.
Riječ je o ekipi s desetak godina iskustva s izradom weba, a izrada BombaIgre.com trajala je nešto manje od šest mjeseci Marko Blažeković odgovorio je na nekoliko rep.hr-ovih pitanja u vezi projekta.
Koji je poslovni plan i koji je cilj projekta?
Cilj projekta je izboriti se za poziciju na ex yu tržištu što se tiče flash igara, dovesti dnevnu posjećenost na peteroznamenkastu razinu, te time doći u vidokrug ozbiljnih oglašivača u branši zabave.
Po čemu se Vaša stranica razlikuje od postojećih stranica s igrama u Hrvatskoj?
Razlika je u kvalitetnom dizajnu (pošto je većina siteova sklepana samo radi adsensa i grafički izgleda zastarjelo), neiritiranju korisnika s gomilom reklama (pokušavamo ih svesti na što manju razinu i radimo na dobivanju licenci za pojedine igre kako bi se iz njih uklonile reklame), te pažljivim izborom što kvalitetnijih igara. a u planu je i izrada autorskih igara. Probni primjer bila je naša igra Ud'ri Mladića, a imamo ih još na lageru od prije pošto smo radili flash igre za vlastite potrebe i klijente (npr, Memory)
Imate li ranijeg iskustva s web projektima?
Kao što rekoh imamo puno iskustva u web dizajnu a što se startupova i vlastitih projekata tiče, osim raznih siteova za domaće i strano tržište, zadnjih par godina smo radili na pokretanju regionalnog kupoprodajnog portala SveNaNetu.com, hrvatskog portala za izlaske Izlasci.net i prvog hrvatskog mobilnog RSS agregatora Maggare.com koji je dobio VIDI TOP 10 nagradu u mobilnoj kategoriji. Osim Bomba igre imamo u planu i niz drugih projekata, ali njih trenutno ne bih najavljivao.
Kako mislite privući posjetitelje?
Kvalitetom sadržaja, extra kvalitetnim autorskim igrama, upornim radom na internet marketingu
Kako ocjenjujete postojeću scenu webova s igricama u RH?
Dosta velika konkurencija, s malim brojem kvalitetnih autorskih projekata i previše reklama po sitovima, od pri čemu mnogi ostavljaju poluspamerski dojam.