Rep.hr prvi put redizajniran

Rep.hr prvi put redizajniran

Dragi čitatelji, pred Vama je novi izgled rep.hr-a, prvi redizajn od osnutka portala u veljači 2009. godine.

Nova naslovnica portala prikazuje najvažnije sadržaje koje objavljujemo: članke koji će kao i do sada primarno pratiti hrvatsku IT scenu, oglase za posao iz IT-a, novi kalendar IT događaja i profile kojima se hrvatske IT tvrtke predstavljaju potencijalnim zaposlenicima, ali i potencijalnim poslovnim partnerima.

Htjeli smo nastaviti istovremeno biti news portal i oglasnik poslova, s time da su tekstovi sada dobili veću površinu na naslovnici, što ne znači da će oglasi biti zapostavljeni. Osim što će ih sada moći uočiti i dok se čitaju pojedinačni članci, u planu je i suradnja s drugim hrvatskim IT portalima kako bi im se proširio doseg. Kako najave IT događaja na portalu do sada nije bilo jednostavno i transparentno pratiti, na naslovnici smo istaknuli i naš novi kalendar koji bi trebao to izmijeniti. Lokacija pojedinačnih događaja sade je označena na Google maps karti, koju prati i fotografija koja često prikazuje navedenu lokaciju. Još jedan sadržaj na naslovnici su profili tvrtki, plaćena usluga kojom prezentiramo hrvatske tvrtke potencijalnim zaposlenicima, ali i svima drugima koji prate IT scenu.

Responzivni dizajn olakšat će praćenje rep.hr-a na mobilnim uređajima
 
Za novi izgled weba zaslužan je splitski Studio Locastic koji je dobio posao izrade novog dizajna i novog CMS-a prilagođenog potrebama rep.hr-a. CMS je izrađen u Symfony2 frameworku (PHP/MySql), zahvaljujući responzivnom dizajnu rep.hr je konačno lakše pratiti i putem mobilnih uređaja. Važno je istaknuti i kako trenutni izgled weba nije konačan, jer će sljedećih tjedana biti manjih izmjena u svrhu daljnjeg poboljšavanja korisničkog iskustva na portalu i uvođenja RSS-a, newslettera i drugih servisa za lakše praćenje sadržaja.
 
Gdje se vidimo u budućnosti?
 
Ono što je najbitnije u cijeloj priči je kontinuirani napredak s kojim ćemo, nadam se, nastaviti i u budućnosti. Članci sve češće donose kvalitetne i još nepoznate informacije, jednako se prate pozitivne poduzetničke priče, ali i negativne kako bi se zaštitilo pojedinace i javnost, a sve to utjecalo je i na to da se čitatelji sve češće javljaju s prijedlozima tema koje je poželjno istražiti.
 
Kad su u pitanju oglasi za posao, put također nije bio lagan. Kad je rep.hr startao bilo je teško nagovoriti tvrtke da besplatno objavimo njihove oglase za posao, dok se danas uz postojeće korisnike stalno sami javljaju i novi, među kojima su i brojne velike i respektabilne tvrtke. Jedna od prednosti nad konkurencijom je to što se na naše oglase ne javlja veliki broj neadekvatnih zaposlenika, nego manji broj kandidata koji često zadovoljavaju kvalitetom. Cilj nam je nastaviti ići u tom smjeru, a uvođenje naplate istaknutih oglasa iskoristit ćemo i za njihovu bolju promociju unutar ciljanih skupina, dok obične oglase planiramo trajno držati besplatnima.