MegaPopust širi grupnu kupnju na nove gradove

MegaPopust širi grupnu kupnju na nove gradove

Tržište grupne kupnje bogatije je za novi portal čiji pokretači imaju bogato prodajno iskustvo, dok su na Internetu napravili nekoliko početnih grešaka.

Koliko pratimo, MegaPopust.hr je 17. po redu web za grupnu kupnju, a njegova specifičnost je što će odmah na početku startati u čak 12 gradova u Hrvatskoj. Twitter korisnici nedavno su kritizirali spamerski pristup MegaPopusta koji je pokazao nerazumijevanje tog medija, a i na Facebooku im nedostaje originalnosti (nagradna igra vrlo je slična onoj koju je osmislio TiDamTiDam.hr op.a.), no čini se da je prednost projekta u prodajnom iskustvu koje ima tvrtka Megaplakat koja stoji iza projekta. Na naša pitanja odgovorila nam je Marina Paić Marušić iz PR službe Megaplakata.

Kad ste došli na ideju za pokretanje stranice MegaPopust i kada će startati projekt?
Na ideju o pokretanju stranice za grupnu kupnju došli smo prije dva mjeseca. Od tada smo obavili brojne pripreme, te će stranica startati u ožujku. Portal MEGApopust pružati će mogućnost kupnje proizvoda i usluga uz popuste od minimalno 50% do 90%. Svaki dan ćemo objavljivati ponude s grupnim popustima za restorane, hotele, škole stranih jezika, wellnese, masaže, tretmane ljepote, koncerte, putovanja, sportske događaje, kino predstave, kazališta, te mnoge druge djelatnosti čije usluge građani svakodnevno koriste.

Ima li na hrvatskom tržištu prostora za još jednu stranicu za grupnu kupnju?
Smatramo da na tržištu ima mjesta za sve stranice koje imaju kvalitetne i raznovrsne dnevne ponude, također smatramo da dugoročno mogu opstati samo stranice koje intenzivno ulažu u promociju, te unaprijeđuju portal s novim uslugama i pogodnostima za kupce.

Koju poziciju mislite da možete zauzeti?
Cilj nam je biti najbolji portal za grupnu kupnju u Hrvatskoj. Planiramo pokretati inovacije u ovoj djelatnosti, te uvijek biti korak ispred konkurencije.

Koje gradove mislite pokrivati?
Portal će pokrivati 12 najvećih gradova: Zagreb, Split, Rijeku, Osijek, Zadar, Slavonski Brod, Pulu, Karlovac, Sisak, Šibenik, Varaždin i Dubrovnik. U idućima fazama širiti ćemo djelatnost i u manje gradove.

Koje su prednosti MegaPopusta u odnosu na ostale stranice?
Za razliku od drugih, naša stranica će odmah od ožujka pokrivati 12 najvećih gradova, dok većina drugih stranica dijeluje uglavnom samo u Zagrebu ili u još 3-4 grada. Također postepeno ćemo uvoditi razne pogodnosti za kupce, te stalno nagrađivati njihovu vjernost.

Tko sve stoji iza projekta?
Iza projekta stoji tvrtka MEGAPLAKAT d.o.o. koja je specijalizirana za vanjsko oglašavanje na velikim formatima, te raspolaže sa mrežom od 360 megaboard plakatnih površina u 11 gradova. Brojni megaboardi će znatno doprinijeti promociji portala, te pomoći u što bržem pozicioniranju, međutim smatramo da to nije dovoljno, te ćemo znatno i dugoročno ulagati u promociju na svim ostalim medijima.
 
Imate li Vaš tim prijašnjeg iskustva s webom i prodajom?
Naša tvrtka do sada nije radila na projektima internetske trgovine, međutim kao specijalisti za vanjsko oglašavanje imamo veliko iskustvo u poslovima marketinga i prodaje, što je direktno vezano uz koncept grupne kupnje.

Koliko je sredstava uloženo?
Do sada smo u početnu fazu uložili oko 100 000 kuna, a tijekom godine planiramo znatno više ulagati posebno u promociju stranice, te u poboljšanje tehničkih karakteristika kako bi uveli nove usluge i pogodnosti za kupce.

Tko Vam vodi društvene mreže i kako komentirate prve negativne kritike Twitter korisnike kad je u pitanju način na koji se vodi Vaš Twitter account?
Društvene mreže vode naši djelatnici, te svakodnevno organiziramo nagradne igre koje se mogu pratiti putem Facebooka i Twitera. Na kritike se ne bismo previše osvrtali jer se radi o dva komentara na nagradnu igru, koja je izrazito dobro prihvaćena.