Hoće li se Zagrebancija pokajati zbog nagradne igre?

Hoće li se Zagrebancija pokajati zbog nagradne igre?

Zagrebancija.com najuspješnija je domaća Facebook stranica, barem što se prošlotjedne interakcije tiče - priopćio je Drap u svom izvještaju o najuspješnijim Facebook stranicama.

Ta stranica priskribila je 16.635 novih fanova zahvaljujući nagradnoj igri, što je čini najbrže rastućom stranicom prošlog tjedna. Ipak, regularnost samog natječaja je upitna, kako Facebook ne dopušta nagradne natječaje na samom wallu Facebook stranica, što Zagrebancija već duže ignorira - upozorava Drap. Naglo povećanje broja članova i iznimna interakcija mogla bi biti zamijećena i od strane Facebook centrale, što bi moglo imati nepoželjnih posljedica za Zagrebanciju.

Zanimljivo je kako je Index.hr, inače treći po interakciji prošlog tjedna (11.710), na svojoj FB stranici imao zabavnu aluziju na Zagrebancijin način privlačenja novih korisnika.

Uz Zagrebanciju i Index, na drugom mjestu po interakciji nalazi se OK je OK! (12.987) dok su na četvrtom i petom mjestu Potpora M.P. Thompsonu (11.042), i 24sata (10.726).

Najveći porast broja korisnika, uz Zagrebanciju ponovo je imao Pet Centar (4.453). Ova stranica se može podičiti konstantnim porastom od 4.000 do 5.000 novih tjednih članova već više od mjesec dana. Slijede Croatia sa 3.613, Kukuriku koalicija sa 3.039 i gleOVO.net sa 2.985 nova člana. Zasad Kukuriku koalicija na Facebooku još nema ozbiljnu konkurenciju stranaka i koalicija za predstojeće izbore.

Nakon apsolutnog pobjednika, statusa Zagrebancije sa 17.823 interakcija, slijede dvije foto-galerija sa stranice Croatia (3.212 i 2.748 interakcija), nagradni natječaj vrlo sličan tjednom pobjedniku sa stranice gleOVO.net (3.129) i još jedan status „Tko je danas OK!, neka stisne svidja mi se!“, naravno, stranice OK je OK!.