Prodaja 2.0. - Pogled u budućnost - ONLINE

02.12.2020 u 10:00
Prodaja 2.0. - Pogled u budućnost - ONLINE

Online događaj Prodaja 2.0. - Pogled u budućnost u čijem su fokusu Salesforce rješenja održat će se 2. prosinca 2020. putem interneta.

Na predavanjima i ključnim panelima „Budućnost prodaje“ i „Budućnost marketinga“ u sklopu događanja govorit će se o najnovijim trendovima, iskustvima regionalnih lidera u industriji i konkretnim rješenjima kako prilagoditi poslovanje novim uvjetima pomoću digitalne tehnologije. 

Na panelu „Budućnost prodaje“ sudjelovat će Mato Njavro (ZŠEM), Darko Minić (AIGO Business System), Krešimir Hlede (Greyp Bikes) i Josip Ergović (Nexe) te će svatko iz perspektive svoje industrije govoriti o izazovima s kojima se susreće, ali pozitivnim promjenama. 
„Godina 2020. samo je ubrzala tranziciju na online prodaju, čak i kod „big-ticket“ proizvoda, ali i približila proizvođača i krajnjeg kupca. Distributeri i prodajni zastupnici morat će postati sve kreativniji u pružanju dodatne vrijednosti kako bi zadržali svoju poziciju na tržištu“, naglasio je Krešimir Hlede iz tvrtke Greyp Bikes kao jednu od specifičnosti koja u budućnosti očekuje distributere. 

Moderator panela „Budućnost marketinga“ Ognjen Bagatin, CEO Poliklinike Bagatin i vlasnik časopisa Poduzetnik i sam se susreo s brojnim izazovima u koronakrizi: „Naš je najveći izazov bio kako konferencije koje smo planirali „uživo“ održati u novim uvjetima. No, našli smo način. Kontinuirano smo održavali odnose s klijentima i partnerima te smo se odlučili organizirati konferencije u online obliku. Za obje smo konferencije imali rekordan broj sudionika, što nam je pomoglo ponuditi našim partnerima više komunikacijskih platformi za promociju njihovih brendova i tako povratiti interes oglašivača.“ Kako će se razvijati svijet medija, oglašavanja, komunikacije s potrošačima i B2B zajednicom te koju će ulogu u svemu tome imati tehnologija, govorit će predstavnici vodećih regionalnih medija na panelu „Budućnost marketinga“.