VIP ponovno nagradnom igrom izigrao svoje klijente?

VIP ponovno nagradnom igrom izigrao svoje klijente?

Vipovi korisnici koji su sudjelovali u nagradnoj igri u kojoj su se dijelili HTC mobiteli optužili su tu tvrtku za napoštivanje pravila nagradne igre, pa je moguće da bi ta tvrtka mogla doživjeti još jedan fijasko s nagradnim igrama.

Podsjetimo se, prije dvije godine u javnosti je vrlo negativno odjeknula VIP-ova nagradna igra u kojoj se dijelilo 60 automobila Renault Clio. Prema pravilima koja nisu bila dovoljno javno istaknuta, pravo na automobil imali su oni koji u jednom danu odgovarajući na kviz pitanja pošalju najviše sms-ova, što je značilo da je igra potpuno besmislena za sve koji nisu namjeravali potrošiti velike iznose na slanje sms-ova. Nakon što je navedena igra doživjela i veliki broj pojedinačnih fijasko situacija (jednoj korisnici vipove pretplate sam VIP onemogućio je daljnje sudjelovanje u igri jer su procijenili kako ona neće moći platiti tako visok račun!?) prekinuta je, no nanijela je veliku štetu ugledu VIP-a.

Nova VIP-ova igra oštetila je puno manji broj sudionika, koji su se ogorčeni ponašanjem mobilnog operatera ujedinili u Facebook grupu i obratili medijima. Grupa tvrdi kako je VIPnet grubo prekršio pravila čime je onemogućio sudionike u jednakim šansama za dobitak. Prema njihovim tvrdnjama, VIP-ovci popis sudionika koji su noć probdjeli ispred trgovine (jer je prvih 80 trebalo dobiti mobitele, op.a.) nisu napravili sami već su ga uzeli od jedne skupine sudionika zbog čega je navodno došlo do malverzacija. Detalje njihovog nezadovoljstva možete pronaći u punom priopćenju koje je objavio portal Gadgeterija.net.

Bit će zanimljivo vidjeti koliko medija će pisati o ovome problemu, s obzirom na utjecaj marketinškog odjela na uređivačke politike medija.