Piramida implementirala SAP Business All-in one

Ugovor o implementaciji SAP Business All-in one rješenja potpisali su Krešimir Hlede, direktor Piramida d.d. i Vedrana Momirski-Jurleka, direktorica Poslovnih sustava S&T Hrvatska d.o.o., implementatora projekta.

Riječ je integriranom poslovno-informacijskom sustavu na bazi SAP ERP rješenja. Potpisivanjem ovog ugovora Piramida d.d. čini još jedan korak prema ostvarivanju strateških ciljeva tvrtke, stvaranjem uvjeta za kvalitetno obuhvaćanje poslovnih procesa i realizaciju strateških inicijativa, a koje imaju za cilj povećanje prihoda, veću konkurentnost na domaćem i vanjskim tržištima kao i smanjenje administrativnih i troškova proizvodnje.

„Piramida d.d., radi održivog rasta i razvoja te ostvarenja konkurentskih prednosti održava maksimalnu kvalitetu poslovanja na svim razinama. Sustavnim ulaganjem u napredna tehnološka rješenja osiguravamo kvalitetu poslovnih procesa, pravodobno i pravilno donošenje poslovnih odluka te primjenu funkcionalnosti za buduće tržišne promjene. Uvjereni smo da smo odabirom SAP-a odabrali izvrsni poslovno-informatički sustav i izvrsnoga implementatora." - rekao je  Krešimir Hlede, direktor Piramide.

„Izuzetno nam je zadovoljstvo što i tržište srednje velikih hrvatskih tvrtki prepoznaje isplativost ulaganja u SAP poslovne sustave. S&T će za ovaj projekt osigurati iskusne konzultante koji poznaju specifičnost proizvodne, izvozno orijentirane industrije, što jamči kvalitetno izvođenje projekta, prijenos znanja i praksi.“ - istaknula je Vedrana Momirski-Jurleka, direktorica Poslovnih sustava S&T Hrvatska.

Predviđeni završetak implementacije je sredinom 2011. godine, a proces implementacije poslovno-informatičkog sustava odvijat će se u fazama, prema PROMET tehnologiji.
   
SAP Business All-in-One rješenje najbolje odgovara potrebama srednjih poduzeća koja traže sveobuhvatna integrirana industrijska rješenja za upravljanje tvrtkom s fleksibilnom i otvorenom tehnološkom platformom. 

 Očekuje se da će Piramida uvođenjem ovog sustava osigurati:
-    Optimizaciju procesa naručivanja i prodaje,
-    Učinkovito upravljanje proizvodnim procesima uz potpunu kontrolu njihovih troškova,
-    Djelotvorno upravljanje dobavljačima,
-    Poboljšanu uspješnost računovodstvenih i upravljačkih procesa,
-    Učinkovito upravljanje zalihama i poboljšanje njihovog obrtaja,
-    Smanjenje neplaćene prodaje u danima.