Nadograđen Imperios u Čistoći

Nadograđen Imperios u Čistoći

Tvrtka Omega software nadogradila je sustav Imperios u podružnici Čistoća Zagrebačkog holdinga, po cijeni održavanja od 150.000 kuna mjesečno.

Informaciju o cijeni rep.hr saznao je neovisno o priopćenju tvrtke Omega software u kojem se navodi kako suradnja s Čistoćom traje već 10 godina te je rezultirala širokom paletom rješenja na raznim područjima rada komunalnog poduzeća, dok je tempo kojim su se razvijale i integrirale aplikacije u raznim odjelima i službama rezultirao velikom kompleksnošću trenutačnog sustava.

U sustavu trenutno kohabitiraju različita rješenja na raznim platformama, ali su sva povezana u jedinstveno Imperios rješenje. Složenost opisanog sustava i duljina razvoja sustava prije ovog projekta je postala ozbiljna prepreka koja je bitno komplicirala održavanje, produljivala nadogradnju sustava i zahtjevala puno ručnog posla za instalaciju i nadogradnju Imperios informacijskog sustava– podešavanje prava korisnika i slične akcije koje bi trebale biti trivijalne i brze.

Omega software kao Microsoft Gold partner koristi uglavnom Microsoft tehnološka rješenja u razvoju informatičkih rješenja za svoje klijente koja je koristila i u ovome projektu. U budućnosti će trebati predvidjeti uvođenje sve naprednijih sustava gospodarenja otpadom koji će zahtijevati povezivanje i s centralom Zagrebačkog holdinga, drugim podružnicama pa čak i drugim tvrtkama, a podružnica Čistoća treba biti up-to-date s korištenim informacijskim tehnologijama kako bi se osigurao nesmetan rast i nadogradnja Imperios informacijskog sustava. Stoga su ovim projektom osigurani preduvjeti za buduće nadogradnje sustava na najnovijim tehnologijama i povezivanje sa drugim vanjskim sustavima. 

Daljnji razvoj Imperios informacijskog sustava u Podružnici Čistoća olakšan je ovim projektom kroz nadogradnju sustava na nove tehnološke platforme. Poslovni cilj projekta bilo je povećanje učinkovitost sustava, brzine rada i sigurnosti u sustavu konsolidacijom i nadogradnjom Imperios informacijskog rješenja u poduzeću Zagrebački holding – Podružnica Čistoća d.o.o. Ovim projektom je povećana učinkovitost rada u sustavu, olakšano održavanje sustava kao i osuvremenjena tehnološka platforma Imperios informacijskog rješenja.

Do povećanja učinkovitosti rada u sustavu je došlo jer je korisnicima omogućeno da samostalno definiraju izvješća iz područja glavne knjige, obračuna plaća, osnovnih sredstava i sitnog inventara, sustav kontrolira ispravnost unosa evidencije rada u stavke obraćuna plaća, trajanje obračuna plaća smanjeno je na 10 minuta, a amortizacije na pet minuta, zakonska financijska izvješća izrađuju se automatski na zahtjev korisnika temeljem podataka iz glavne knjige, prijenos poslovne godine je automatiziran i provode ga djelatnici Podružnice Čistoća samostalno, knjiženje podataka u robno-materijalnom poslovanju provodi se na zahtjev korisnika i sprječava izmjene u dokumentima u proknjiženom razdoblju te su u pojedinim dijelovima sustava poboljšane mogućnosti istog uvođenjem novih funkcionalnosti i optimizacijom postojećih.

Do olakšanog održavanja sustava dovelo je sljedeće: Imperios ERP rješenje i specijalizirana poslovna rješenja migrirana su i nadograđena na novu verziju na platformi Microsoft .NET Framework 4.0, kao i izvještajni sustav. Također Imperios rješenje i specijalizirana poslovna rješenja konsolidirana su u dva instalacijska paketa (core i custom), te se instalacija nadogradnje Imperios ERP rješenja i specijaliziranih poslovnih rješenja provodi automatizirano korištenjem sustava SCCM (System Center Configuration Manager).