Mimovrste dolazi na hrvatsko tržište

Mimovrste dolazi na hrvatsko tržište

Vodeća slovenska web trgovina Mimovrste od ovog tjedna kupcima iz hrvatske nudi preuzimanje robe u blizini slovensko-hrvatske granice, a u 2011. godini planira doći u Hrvatsku.

Kako piše u priopćenju trgovine Mimovrste, kupljena roba moći će se podići u poštanskim uredima u Brežicama i Ilirskoj Bistrici. Kupci svoje narudžbe mogu plaćati gotovinom ili karticama, a mimovrste sve pošiljke oprema unaprijed ispunjenim obrascima za povrat poreza, čime se kupcima omogućava jednostavniji povrat PDV-a na graničnim prijelazima i štedi njihovo vrijeme.

Ovim potezom mimovrste=) se nada privući kupce iz Zagreba (15 minuta vožnje od granice do Brežica) i Rijeke (30-minutna vožnja od granice do Ilirske Bistrice) s posebnim naglaskom na jednostavnost uvoza u Hrvatsku – sva dokumentacija, uključujući obrasce za povrat poreza, pripremljena je unaprijed, tako da je na kupcu samo da pokupi paket. Mimovrste planira povećati prisutnost diljem Hrvatske tijekom 2011. godine.

Tradiciju korištenja društvenih medija kao kanala komunikacije s kupcima Mimovrste nastavlja i u Hrvatskoj. Tako hrvatski kupci mogu dobiti odgovor na sva svoja eventualna pitanja putem Twitter računa @mimovrste_hr i Facebook fan stranice.

Osnovana 2002. godine, Mimovrste je danas najveća online trgovina u Sloveniji s više od 250 tisuća registriranih kupaca iz Slovenije. Na tom tržištu ove godine očekuje prihod od 20 milijuna eura.

Tvrtka ima 56 stalno zaposlenih osoba te još 20 suradnika. Vrijednost njezine prodaje u 2009. godini bila je 18 milijuna eura.

U trgovini je na raspolaganju više od 70 tisuća proizvoda iz različitih kategorija: Računala i elektronička oprema, Fotografija, Oprema za kuću i stan, Uredska i školska oprema, igračke i dječja oprema, Ukrasni proizvodi, Filmovi i glazba, Knjige te oprema za automobile.

Tvrtka je izrasla u jednu od najuspješnijih slovenskih kompanija s prosječnim rastom od 60 posto godišnje. Upravo zahvaljujući  tome, dodijeljena joj je i brončana Gazela za najbrže rastuću kompaniju u Sloveniji. Od 2006. do 2010. godine nagrađena je brojnim nagradama Netko, koje najboljim web stranicama dodjeljuje Gospodarska komora Slovenije. 

Trgovina Mimovrste osobito je poznata po inovativnom pristupu kupcima koji osigurava kvalitetnu uslugu i otvorenu komunikaciju, objeručke prihvaćajući društvene medije kao jedan od bitnih komunikacijskih kanala. Ova praksa nije samo priznata i nagrađena u Sloveniji (Netko – nagrada za inovativnu primjenu društvenih medija) nego i u svijetu te je trgovina Mimovrste 2010. godine osvojila IABC Gold Quill, nagradu za izvrsnost u komunikaciji.