Imago Ogilvy preuzeo Drap

Imago Ogilvy preuzeo Drap

Reklamna agencija Imago Ogilvy, članica Imago grupe, preuzela je agenciju Drap.

Agencija Drap startala je prije deset godina kao mali studio za igrice koji su osnovali Davor Runje i Joško Oršulić, a do danas je izrasla u digitalnu agenciju čiji su suvlasnici do ove akvizicije bili Davor Runje, Hajdi Ćenan i Mario Fraculj. U navedenih deset godina osvojila je niz nagrada u Hrvatskoj i svijetu.

"Za daljni razvoj ključno je dignuti kvalitetu koju smo imali u digitalnom dijelu u integriranim komunikacijama jer digitalni kanali više nisu, niti ne mogu više biti, izolirani samo za sebe kao što su to bili na samim počecima. Također treba imati na umu da smo malo tržište i da svi mi moramo početi razmišljati o regionalnom, ali i globalnom dosegu. Ove dvije stvari su nas potaknule da razmislimo o jakoj kreativnoj agenciji kao strateškom partneru, a koja je dio internacionalne mreže. S Imagom surađujemo već godinama i ta suradnja je uvijek odlično funkcionirala, između ostalog i prvim Kanskim lavom koji smo zajedno osvojili za Jamnicu. Praktično sve bitno smo dogovorili na dva sastanka, a nakon toga je uslijedio tehnički dio dubinskog snimanja i sve što već ide uz takve stvari. Drapu i našim klijentima je to dobra vijest jer time dobivamo pristup izvrsnim kreativcima i Ogilvy mreži, a Imagu i njihovi klijenti time dobivaju tim iskusnih digitalnih stručnjaka" - rekao je Davor Runje, koji zbog NDA ugovora nije mogao odgovoriti na neka detaljnija pitanja o samom preuzimanju.

Zahvaljujući Drapovom znanju i iskustvu unutar community i social managementa, kao i inovativnih tehnologija, Imago će dodatno proširiti set usluga koje nudi klijentima te još lakše ustrajati u tome da svaku ideju što bolje realizira u svim komunikacijskim kanalima.

“Integrirani pristup komunikaciji način je razmišljanja Imaga od samih početaka, prije gotovo 26 godina. Kroz ovu akviziciju želimo ubrzati uvođenje inovativnih tehnoloških rješenja u komunikaciju koju kreiramo, te na taj način biti pionir razvoja marketinške komunikacije u regiji, ali i implementirati novu strategiju Ogilvy-a davanjem naglaska na digitalnu i tehnološku ekspertizu”, izjavio je Damir Ciglar, CEO agencije Imago Grupe.