Combis & Microsoft: Kako do ušteda u poslovanju

Combis & Microsoft: Kako do ušteda u poslovanju

Nove generacije Microsoftovih poslovno-tehnoloških alata te rad s njima u praksi tema su konferencije Combis & Microsoft "5+" otvorene danas u kongresnom centru Forum.

Goran Car, direktor Sektora sistemske podrške i integracije u Combisu, na otvaranju je rekao kako je danas imperativ tvrtki povećanje efikasnosti uz smanjenje troškova, a Combisovo iskustvo rada s Microsoftom pokazuje da mogu odgovoriti na sve ove zahtjeve tržišta.

Tihomir Šošić iz Microsofta Hrvatska naglasio je kako trend konzumacije IT-a stavlja nove izazove pred IT odjele, a Windows 8, novi Windows Server i sustav Office odgovaraju na sve veće zahtjeve i potrebe korisnika. 

Microsoft System Centar 2012

Smanjenje troškova i povećanje efikasnosti bili su i tema prvog predavanja koje je održao Hrvoje Dunkić iz Combisa i to na temu Microsoftovog System Centra 2012. Dunkić je rekao kako je ideja predavanja pokazati na primjerima iz prakse da je to moguće iako se čini utopijskim. Potrebe korisnika, odnosno IT tvrtki uključuju veću produktivnost, smanjenje troškova i efikasnost IT-a, a tu mogu pomoći nove usluge Microsoft System Centra 2012: Application Management, Service Delivery and Automation i Infrastructure Management, dodao je Dunkić naglasivši da je dobra vijest da se svi produkti dobiju u jednoj licenci. Međutim, nisu bitni jedino alati već ljudi koji rade s njima i procedure.

Dunkić je spomenuo Gavrilović kao primjer iz prakse gdje je implementiran System Centar. Za zaključak naglasio je visoku razinu integracije alata te veliki potencijal za uštede, kako direktne tako i indirektne. 

U nastavku konferencije Jurislav Petrović iz Combisa na praktičnim je primjerima okupljenima govorio o System Centru 2012 kao platformi za IT Service Management. Naglasak prezentacije bio je na korištenju Service Managera i Orchestratora kao dijela Microsoft System Centar alata. Service Manager smanjuje troškove, omogućuje rad u skladu s normama, primjerice kad je riječ o financijskim uslugama, smanjuje vrijeme kad je u pitanju kreiranje novih usluga te omogućuje IT-u da radi pametnije stvari, naglasio je Petrović. Service Manager omogućuje automatizaciju, standardizaciju i self service, a baziran je na Self Service portalu. 

Tema drugog dijela predavanja bio je Orchestrator, također jedna od usluga Microsoft System Centra 2012, a riječ je o „workflow management alatu“ koji u sebi ima mogućnost integracije sa svim Microsoftovim proizvodima, a pomoću njega mogu se kreirati automatizirani zadaci. Service Manager i Orchestrator omogućavaju automatsko kreiranje korisničkih računa i dodjelu pristupa, automatizaciju implementacije sigurnosnih zakrpa na serverskoj infrastrukturi kao i rješenja za upravljanja incidentima i korisničkim zahtjevima, zaključio je Petrović.