Vodeće hrvatske tvrtke sudjelovale na Tweetokraciji

Vodeće hrvatske tvrtke sudjelovale na Tweetokraciji

Prva stručna radionica za profesionalno korištenje društvene mreže Twitter, održala se 5. studenog ne samo na lokaciji u Zagrebu, već i putem interneta, odnosno Twittera!

Što je Twitter? Prvi široko prihvaćeni primjer tzv. “real time” weba na svijetu i u Hrvatskoj! 

Stručnoj radionici prisustvovali su vodeći hrvatski brendovi: Tportal, T-Mobile, T-Com, Allianz Direct, Iskon, Vipnet, HBO Hrvatska, NovaTV,… Kroz intrige, savjete i strasti najbrže rastuće društvene mreže na svijetu, Twitter, vodili su ih stručni predavači: Ivan Brezak Brkan, strateg za internet marketing i stručni suradnik publikacija Bug, Mreža, Plan B i Techcrunch; te Pedja Pušelja, jedan od najpopularnijih blogera u regiji i promotor korištenja društvenih mreža i blogova u poslovanju.

Sudionici Tweetokracije su temeljito prošli pravilno korištenje Twittera, koje se odnosi ne samo na tehnički aspekt, već i kulturalni. Naime, Twitter ima vlastiti žargon, vlastitu terminologiju, ali i tradicije. Jedna od njih je tzv. #followfriday, tijekom kojeg korisnici preporučaju druge korisnike za koje misle da ih je vrijedno pratiti. Nakon korištenja, krenulo se u primjenu Twittera u poslovanju i timovima. Potrebe marketinga, prodaje, ali i informiranja javnosti primjenjive su na Twitteru kao na bilo kojem drugom mediju – uz specifičnosti koju “real time” web donosi. U konkretiziranju primjera predavačima su pomogli njihovi prijatelji i kolege: Dragana Đermanović, profesionalna PR menadžerica iz Srbije te Luka Sučić, menadžer proizvoda u IT lancu Chipoteka.

Predavači su tijekom radionice naglašavali primjenjivost tehnika u praćenju događaja, demonstrirajući na stvarnom primjeru – samima sebi. Službeni “Twitteraši” prenosili su isječke i citate u stvarnom vremenu preko službenog profila Tweetokracije (www.twitter.com/tweetokracija), a drugi “twitteraši” aktivno su sudjelovali i komentirali. Na dan održavanja konferencije, 5. studenog, pojam “Tweetokracija” spomenut je više od 630. puta na Twitteru. Od predavača i sudionika, do onih koji su radionicu pratili od kuće ili s posla – vidjeli smo kako se jedan događaj može kvalitetno prenijeti putem platformi poput Twitter.

Više informacija o radionici možete naći na www.tweetokracija.com