Bilić: Prema ecommerceu se treba odnositi kao prema živom organizmu

Bilić: Prema ecommerceu se treba odnositi kao prema živom organizmu

U sklopu OMG commerce konferencije Tomislav Bilić iz osječke tvrtke Inchoo održao je predavanje na temu razvoja web trgovine.

Bilić je ukratko upoznao okupljene s koracima koje prethode pokretanju online trgovine. Prvi korak je istraživanje, a uključuje upoznavanje s konkurencijom, kratkoročnim i dugoročnim ciljevima i drugo.

Govoreći o iskustvima Inchoo-a Bilić je rekao da im ponekad dolaze klijenti koji ne žele njihovo mišljenje, već da samo odrade programiranje što je prema njegovom mišljenju pogrešan pristup.  Sljedeće faze uključuju wireframing, odnosno izradu osnovne strukture web stranice, a zatim kreće dizajn te potom development koji se dijeli na backend i frontend. Prije lansiranje ključno je testirati stranicu, a Bilić je naglasio da je najlakše lansiranje ako klijent nema web stranicu od prije. Nakon lansiranja trebala bi uslijediti analiza i optimizacija učinjenog.

Za kraj Bilić je rekao da se prema ecommerceu treba odnositi kao prema živom organizmu ako želimo da raste te da je najvažnije povjerenje između klijenta i onoga tko će mu  osigurati rješenje. Povjerenje mora biti zasluženo i tek tada se može računati na uspjeh, dodao je.

Goran Zeković iz agencije BICRO predstavio je njene program te Europsku poduzetničku mrežu (European Enterprise Network).Neki od tih programa su: PoC (Proof of Concept ) koji u travnju ponovno počinje